۱۳ پاسخ

بر باعث وبانیش و حامیاش لعنت💔🥺

💔.....

قبلا بااین پول پراید میخریدن🤣

بعد بااین تورم چس مثغال حقوقارو بردن بالا

ناشکر نباش حداقل امنیت داریم

بخدا ۶ کیلو نمیدونم چقد بودن شدن ۱۹۸۷ وقتی خوردشون کردم تو سینی سرم سوت کشید ایقد کم بودن ایقد پول بخاطرشون دادم🙈😫

من دوتاباسبد کالاگرفتم ۱۲۰۰

منم دیشب گرفتم کیلو 290
سه تا گرفتم شد 1350 تو چطور شده اینقد

ابنجا۳۵۰ کیلویی

متاسفم بابت مملکتی که دارم توش زندگی میکنم و متاسفم برای کسی که این مملکت و مثلا اداره میکنه کاش حداقل غذای واجب سفره نشه آرزو ما که قراره آرزوهای بزرگ بزرگمون بشن خاطره حداقل گوشت و مرغ دیگه بتونیم بخوریم😔😔

به سلامتی و دلخوشی🤣🤣
واقعا ادمو از درد خندش میگیره

هی خدا
چی بگم
قبلا با این پول میشد خیلی کارا کرد

😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان Kiyan🍁🐣 مامان Kiyan🍁🐣 ۱ سالگی