۱۳ پاسخ

من دیروز از هفت صب تا هفت شب ی دیقه ننشستم امروز تا دوازده ظهر خاب بودم از خستگی 😅

چ اشپزخونه بزرگ و قشنگی به به😍

آرزوم داشتن آشپزخونه سفید با یخچالی مث مال شما

باید یه کابینت یه کابینت بریزی بیرون تمیز کنی جمع کنی بد بعدی هم کلافه نمیشه هم زودتر جمع میشه

من خودمم تو این وضعم نشستم دارم تی وی میبینم🤣

بیام کمک من عاشق تمیز کردنم 🙃

یکی یکی باید تمیز میکردی عزیزم،ولی تاشب تموم میکنی حوصله کن

عزیزم مارک یخچالت چیه
کپ یخچال منهه

توی طول سال انجام بده
که یک باره اینقدر بهت فشار نیاد

متاسفانه نداریم

وای منم یماه همین وضعو داشتم دیگه الان ک تمیز شده اصلا نه ظرف میشورم نه جمو جور میکنم

آخی عزیزم
یه کابینت یه کابینت در بیار مرتب کن دوباره برو بعدی اینجوری خیلی اذیت میشین

کای اینجوری فقط خودت داغون گیشی دونه دونه تمیز کن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ سالگی