خانوما ترشی خانگی با غذا بخوری مشکلی داره تو بارداری؟؟؟

۷ پاسخ

نه فقط سردیه

من همیشه کنار غذام میخورم خونگیم نداشته باشم بعضی وقتا از بیرون از این شرکتیا میگیرم

کم به اندازه

ن بخور منم ترشی میخورم

چون سردیه احتمال داره نی نی کولیک یا رفلاکس داشته باشه وقتی دنیا اومد

نه بخور

نه چه مشکلی منم همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۹ ماهگی