۲۰ پاسخ

من اولی پسندیدم

دووووووومی

تصویر

اولییی

هیچکدوم

هیچکدوم

اولیییی

هر دو واقعا شیک و زیبا هستند ولی من اولی رو بیشتر دوست داشتم 😊

اولییی

دومی قشنگه

اولی

کتش زیادی اور سایزه هیکلتو بد نشون میده پا لاغر بالاتنه بزرگ امسال کت شلوارای مد شده ک زیر سینه پنس خورده برش داره اونا هیکلو قشنگتر میکنن

نظر منم هیچ کدوم🤣🤣

اولی..

بااحترام هیچکدوم

اولی پاپیونشو فاکتور بگیرم خیلی بهتره

چندسالتونه؟ خیلی زنونه اس جفتش

اولی بهتره

ب نظر من هیچکدوم

اولییی

دومی.

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس ♥️ مامان امیر عباس ♥️ ۱ سالگی