من اولی پسندیدم
دووووووومی
اولییی
هیچکدوم
هیچکدوم
اولیییی
هر دو واقعا شیک و زیبا هستند ولی من اولی رو بیشتر دوست داشتم 😊
اولییی
دومی قشنگه
اولی
کتش زیادی اور سایزه هیکلتو بد نشون میده پا لاغر بالاتنه بزرگ امسال کت شلوارای مد شده ک زیر سینه پنس خورده برش داره اونا هیکلو قشنگتر میکنن
نظر منم هیچ کدوم🤣🤣
اولی..
بااحترام هیچکدوم
اولی پاپیونشو فاکتور بگیرم خیلی بهتره
چندسالتونه؟ خیلی زنونه اس جفتش
اولی بهتره
ب نظر من هیچکدوم
اولییی
دومی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.