۳ پاسخ

حتمآ درد نداره دیگه داشته باشه پاشو میده بالا

خوبه راه بره دردشو کمتر حس میکنه

والا میگن خوبه راه بره

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی