خانما زیر راه پله امنه؟
واکسن 18 ماهگی اشتها

۱۰ پاسخ

میگن امنه

سلام عزیزم بهم درخواست میدی

راه پله های داخلی امنه ، یعنی دیوارش داخل ساختمون باشه

راه پله اگه پنجره نداره امن هست

میگن اره

،،،،،،،

تصویر

پاگرد امنه

قیز نیه راه پله اوده بیدا امن یر تاپ

کلا فضای آزاد بهتره چون آوار نمیریزه روی آدم

اره

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان ایلیا آدلیا👶🐣 مامان ایلیا آدلیا👶🐣 ۲ سالگی