ار عزیزم استراحت کن اگه میشع سرکلاژ کن
خیلیییی چطور سرکلاژ نشدی 😶😶
به دکترت بگو ، احتمال زیاد پساری بزاره استراحت مطلق بشی
آره کمه، من 25 هفته طول سرویکسم 23 بود دکترم برام سرکلاژ کرد
خیلی کمه احتمال زیاد پساری بزنن برات یا استراحت مطلق کاما
خیلی کمه
اره عزیزم کمه برو دکتر حتما پساری بزار فک نکنم الان سرکلاژ کنن برات
ارهه کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.