مامانا طول سرویکس ۲۸میلی تو ۲۵هفته نرماله؟؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

پاینه

انومالی چند بود؟!

ببین دکترت باید بگه
من nt سایز سرویکسم ۲۸ بود، شیاف میذاشتم. و استراحت بودم. تو انومالی شد ۳۳. گفت خیلی خوبه. میتونی شیافو قط کنی.بنظرم هرکسی رو نسبت به قبل خودش میسنجن که کم شده یا زیاد شده و تصمیم میگیرن. با اینحال شما استراحتتو بکن. زیاد دولا راست نشو، کار سنگین نکن

عزیزم بستگی به اندازه سرویکست تو انتی و انومالی داره
اگر یهو نزولی شده باید استراحتتو بیشتر کنی
اگر زیاد تغییر نکرده نرماله

نه کمه اون استاندارد اندازه نیس که منظورم اینکه براساس اندازه استاندارد اینقدره ولی نرمالش ۳۵به بالا به دکترت بگی احتمالا بهت استراحت بده

ن زیاد نیست باید مواظب باشی

پایین عزیزم ولی نگران نباش کار زیاد انجام میدی یا کار سنگین؟

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان آراز 🫄👶 مامان آراز 🫄👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه‌پسر مامان شاه‌پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد