۹ پاسخ

من به جفت بچهام دادم برای اشتها عالیه

اره خوبه من ب پسرم میدم فقط بدمزس

من خیلی تعریفشو شنیدم چند خریدی

من استفاده کردم والا تاثیری ندیدم ازش

اره خوبه اشتها و باز میکنه
ولی بدمزه س

من ب پسرم دادم اثری نداشت ..البته بدن با بدن فرق میکنه و برعکس واسه بچه ی شما اثر کنه

اره به پسرم میدادم عالی بود

آره من یه بار دادم به دخترم تا وقتی میخورد اشتهاش خوب شده بود وقتی تموم شد دوباره اشتهاش کم شد

برای چیه این ؟
مارک پدیا بست خیلی عالیه من قبلاً آهنش رو به دخترم میدادم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۳ سالگی