۱۲ پاسخ

وای همه بچه ها همینن انگار
من قشنگ ب خودزنی میرسم دیگه مغزم درد میگیره

وای نگو از بی‌خوابی منم از بس کم میخوابم موقع شیر دادن با کله کم میمونه بیام رو زمین .سعی کن هر موقع بچه خوابه زود بخوابی شارژ بشی .چون نسکافه بخوری بدتر بچه رو هم بی‌خواب میکنی .

اگه شیر خودتو میدی قهوه و از این چیزا نخور ک بدتر بچت بی خواب میشه

ببین اگر یه سره جیغ میزنه اشکاش میاد عین پسر منه
۳بار دکترش بردم میگفتن بخاطر رفلاکسش هست ولی مامانم میگفت نه این بچت میترسه باید ببری سرش دعا بخونن من ۱نیم مقاومت کردم
دیدم بچم دیگه جونی نداره از سر شب شروع میکرد گریه صبح که میشد میخوابید روزا هم خوابش سبک بود میخوابید دوباره بلند میشد یا گریه مکرد یا نق میزد ۱ماه نیم من همینجوری بودم پا به پای بچم گریه میکردم مگفتم این یه چیزیش هست ولی دکترا مگفتن مال رفلاکس هست
خلاصه اینکه مامانم بچمم رو برد پیش یه شیخ رو سرش سوره ترس خوند ببین خدا شاهده آب رو آتیش بود دیگه بچم گریه نکرد
خودمم تو بارداری ۳بار ترسیدم بودم رو بچه اثر گذاشته بود بعد زایمان هم ترسیدم شیر خودمو میخورد شاید شیر ترس هم خورده بود
ولی هرچی بود بچم اذیت بود سنگینی روش بود دیگه خداروشکر اون کابوس ها تموم شد

دختر منم همینجوری بود
شبا فقط تو پتو اروم میشد

اینفاکول

اگه مدام گریه میکنه احتمالا شیر میدین سیر نمیشه، اگه شیر خشک دارید کمکی بهش بدین آخر شب و شیر خودتونو ندین

قطره کولیک پدیا بست بده بهش هر ۸ ساعت ۵ قطره آروم میگیره

قنداغش کن شکمش با روغن زیتون ماساژ بده
حوله گرم کن بزار روی شکمش
پستونک بده
صدای سشوار بزار

داخل گهواره ننو آروم نمیگیره؟
قهوه ک بخوری شیر خودت اگ میدی بدتر ک نمیخابه منم کولیکز با گرمیچر میدم بهش ببینم دیگ خیلی اذیت کنه گریه قطره پاراکید میدم میخابه😂

اینفاکول خوب بود برای بچه من

وای بچه منم شبا کلا بیداره روانی شدم بخدا ینی پدرم دراومده قیافم عین روح شده از فشار بی خوابی

سوال های مرتبط