لطفاً راهنمایی کنید 🙏🙏
تب فرزند پروری 💔

۹ پاسخ

من دیروز از خودپرداز کارت به کارت کردم
ملیمو خالی کردم

سلام والا منم نمیتونم .چون کارتم شکسته و نمیتونم برم عابر بانک.نرم افزار بانکی هم واسه بانک ملی کار نمیکنه.هرچقد می‌خوام باگوشیم بریزم کارت دیگه پولم رو نمیتونم

این همین کارشه داره منو میپیچونه

من دو روز پیش کارت به کارت کردم جواب داد. البته با دستگاه عابر نه نرم افزار بانک

خواهرم داره پری شب خریدکرد درست بود

توی عابربانک و خود بانک بره می‌تونه انتقال بده
شوهر من ملی داره هم کارت بکار می‌کنه و هم کارت می‌کشه

گفتم درست شده از دستگاه های خود ملی میتونه انجام بده

من پریروز دوبار کارت ب کارت کردم شد

این راسته

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۶ سالگی