خانما احیانا پای مرغ ضرر نداره بخورم؟؟😂😂

تصویر
۱۴ پاسخ

اییییی چجوری میخوری اینو

نه بخور نوش جونت منم دوس دارم 😂🙌

واییی نوش جونت خیلی وقته هوس کردم🤤

آزمایشتو تکرار میکنی دختر؟

اتفاقا خیلیم مفیده بخور

خاصیت داره اتفاقا ال‌جی من کل باردارش هفته یبار میخورد بخور نوش جونت خاهر

من دوست دارم خیلیم خوشمزس اف با پیاز چه🤤دلمم خیلی کشید جام خیلی خالی😒

خیلی مفیده نگران نباش
بخور

من میترسم ازش 😂🤷‍♀️اصلا نخوردم هیچوقت نمیتونم بخورمش فک میکنم بخورم حالم بد میشه ولی خب خیلی مفیده

نه تازه خیلی خیلیم مفیده خوبه که میتونی بخوری من که میبینمش میترسم که برسه بخوام بخورم😂

میخوری اینو؟
من نهایتا تو خورشت بندازم ک لعاب بده خودشو پرت میکنم

بخور نوش جون خودت و نی نی 🥺🥺

چون چربیش بالاست زیاد نخور

مفیده بنظرم

سوال های مرتبط

درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان پسریم🩵 مامان پسریم🩵 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد