من ۲۶۰۰ بود تو همین وقت شما
من۲۷۰۰ بود دقیقا همهفته شمام
والا پسرمن ۳۸هفته و ۵روز بدنیا اومد با وزن ۲۷۹۰
واس شما عالیه
خیلیم خوبه بنظرم دخترم وقتی ب دنیا اومد۲۷۰۰بود
ماشالله از هفته خودش ۱۰۰ گرم هم بیشتره
عالیه
خوبه ریز نیست که فعلا ۳ هفته دیگه جا داره
اتفاقا درشته اگ طبیعی باشی ۳۵۰۰ ب باالاس
خوبه عزبزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.