۹ پاسخ

من ۲۶۰۰ بود تو همین وقت شما

من‌۲۷۰۰ بود دقیقا هم‌هفته شمام

والا پسرمن ۳۸هفته و ۵روز بدنیا اومد با وزن ۲۷۹۰
واس شما عالیه

خیلیم خوبه بنظرم دخترم وقتی ب دنیا اومد۲۷۰۰بود

ماشالله از هفته خودش ۱۰۰ گرم هم بیشتره

عالیه

خوبه ریز نیست که فعلا ۳ هفته دیگه جا داره

اتفاقا درشته اگ طبیعی باشی ۳۵۰۰ ب باالاس

خوبه عزبزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان گیلاس شیرینم 💕 مامان گیلاس شیرینم 💕 ۳ ماهگی
مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۶ ماهگی