۶ پاسخ

من پسرم پنج سالشه هنوز غر میزنه 😂دخترم دو سالشه غر نمیزنه

بزرگ شدغرهاش یجور دیگه میشه 🥴⁦☺️⁩

ازین ببد ک میشناستت بدترم میشه

فدات معمولا دخترا نسبت ب پسرا خیلی آروم ترن

پسر فرق داره اصلا غر هاش تموم نمیشه پسر من سه سالشه هنوز درست نشده وخترم ماشاالله خیلی اروم بود

بچه با بچه فرق میکنه همه رفتارا توی بچه ها دوره ای هستش یکم صبر داشته باشی اینم میگذره

سوال های مرتبط