اب🤣🤣
سرم ویتامین a,
کرم دورچشم
صابون گانودرما
مرطوبکننده جوانه گندم
ضدآفتاب ویتابلا
از بس چربه کرم هیچی فقط با صابون میشورم 🤣🤣
فوم شستشو تونر میسلار و ضدآفتاب دارم ولی بیشتر از اولی و آخری استفاده میکنم. گاهی تونر
فوم شستشو، تونر ،ابرسان، مرطوب کننده ،سرم رتینول ،کرم لیفتینگ، سرم نیاسینامید ،کرم ازلاییک اسید، ضد افتاب
صورتمو با ژل شستشو میشورم، یه ابرسان لورال دارم، همین😂
من سلطان رسیدگی ب پوستمم😂😂
ترتینویین . صابون کوجی سان .براصورت
داخل حمام اسکراب سدر و نشاسته ارد و گلاب .
صابون گلوتاتیون . ویتامین آد برا لب .هرشب میزنم .
قبلا خیلی کارا الان هیچکارا
شوینده وآبرسان وضدافتاب
شوینده ابرسان و دور چشم
گلاب قبل از خواب ، ماسک خاک رس هفته ای دوبار
فیس واش، تونر، ابرسان
ب همینا پولم میرسه😂
ب نام خدا هیچی
شوینده و آبرسان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.