ته سنجاق قفلی
پوار امنتره بقیه راهکارها مثل سنجاق که قدیما استفاده میکردند خطرناکه
بچه را حمام که ببری خودش خیس میشه در میاد
از این گیره مشکیا 🤣
سنجاقو به پارچه زدم که ایمن بشه و در میارم
سلام عزیزم🌻 میشه لطف کنید درخواست دوستی بزنید؟ چون من سقف درخواست روزانهم پر شده♥️
اکثرا با. همون پوآر بینی
گاهی ام میبرمش حمام خودش راحت در میاد
من تو لوازم بهداشتی که واسش خریدم، یه چیز پلاستیکی هست مثل منقاش هست، راحت میشه بینیشو تمیز کرد
شیرت یکم بریزتوبینیش نرم میشه عطسه میکنه خودش میادبیرون
دکتر ی قطره داده اونو میریزم نرم میشه و بعد با پوار همش میاد بیرون
من هر وقت خشک باشه. سرویس ناخن گیر و سوهان و خریدم. توش یچیز داره شبیه موچین هست ـبا اون در میارم. مخصوص بینیه.
معمولا توی ستی که برای بچه میخری یه موچین پلاستیکی سرگرد هست برای همین کار
گوش پاکن
دستمال کاغذی برا من راحتتر از پوار هست
گوش پاکن
من قطره ریختم اول بعد پو ار زدم ولی هیچی نیومد 😐با اینکه بینیش هم صدا میده معلومه که پره ولی هیچی نیومد نمیدونم چجوری تمیزش کنم
دست 😂
دستمال کاغذی
قطره بینی
ناخن😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.