۵ پاسخ

نی نی تو بزار ببینیمممم

اون رحم ته دنبال جفت میگرده ، بعد یه مدت خوب میشه

من فردای سزارینم اینجوری شدم ولی دیگه تکرار نشد. واسه من قلمبه نشده

کدوم دکتر سزارین شدی؟

از سزارینت راضی هستی؟

سوال های مرتبط