۱۲ پاسخ

خوشبحالته خب پسر من ۱۱ میخوابه ۶ صب بیدار باش میزنه

پسرمن جدیدا۱۱میخابه هفت پامیشه ی دوساعتی بیداره باز یه دوساعتی میخابع اونم به سختی هی پامیشه

اينجوري ميبنديش كه بخوابه؟

یعنی شیر نمیخوره؟؟؟؟؟؟
۱۲ میخوابه تا ۱۰ صبح
ساعت ۴،۶،۸ هم شیر میخوره

برا شیر بیدار میشه ؟!

۱۱ به زور میخوابه ده بار بیدار میشه ۸ صبح بیداره

پسر من ١١-١٢ شب ميخوابه يبار ٣ بيدار ميشه يبار ٦ دوباره ميخوابه تا ٩-١٠

چجورى اجازه ميده دستاشو ببندى
پسر من اصلا تحمل نداره دستاش زير پتوش بمونه

خوابش از اول خوب بود؟ چن بار بیدار میشه برا شیر؟

چ وضعشه😐گناه داره خوب قنداق کن

ای جونم😍
خدا حفظش کنه

الهی بگردم گناه داره

سوال های مرتبط