پسر منم تایم خوابش ۱۲شب تا ۱۰:۳۰ایناس ۳تا ۵هم میخوابه 😂🥰خوبه ک
بنده ی خوب خدا
والا دختر من حداقل دو سه ساعتم بخوابه یکسره راضیم نیم ساعت نیم ساعت بیدارمیشع غرمیزپه کلافه شدم چکارمیکنین چی میدین
خوبه که، ما اینجا یه نی نی داریم، ۵ ساعت دارم خوابش میکنم نیم ساعت میخوابه
خوبه که چرا ناراحتی
خوشبحالت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.