۶ پاسخ

پسر منم تایم خوابش ۱۲شب تا ۱۰:۳۰ایناس ۳تا ۵هم میخوابه 😂🥰خوبه ک

بنده ی خوب خدا

والا دختر من حداقل دو سه ساعتم بخوابه یکسره راضیم نیم ساعت نیم ساعت بیدارمیشع غرمیزپه کلافه شدم چکارمیکنین چی میدین

خوبه که، ما اینجا یه نی نی داریم، ۵ ساعت دارم خوابش میکنم نیم ساعت میخوابه

خوبه که چرا ناراحتی

خوشبحالت

سوال های مرتبط