زردی نوزاد ب خاطر تکمیل نشدن انزیم کبدی نوزاد ک گلبول تحزیه میشه ماده ای زرد زنگ ب نام بیلی روبین ازش خارج میشه و چون کبد هنوز کامل نشده ماده جذب و دفع نمیشه توسط کبد و بچه دجار زردی میشه
تنها راهش اینه ک دفع بچه انقدر زیاد بشه با شیر خوردن زیاد تا زردی هم با مدفوع دفع بشه
اکثرا چون روزای اول شیر ندارن و شیرشون کمه دفع بچه هم کمه و زردی میره بالا
اخه کاسنی میخورین بعدش بچه کولیک میگیره
کلا زردی هیچ ربطی ب تغذیه نداره فقط بدن و معده خودتونو داغون میکنید
ماست خیار دوغ
والا من تازه شروع کردم شبی یه نصفه استکان عرق کاسنی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.