۶ پاسخ

من d900دارم
خیلی خوشگله
ولی خب فک کنم الان خیلی گرون شده
من واسه سیسمونی خریدم ۱۵تومن ۸ماه پیش
الان مطمئنن گرونترشده

من همین مدلو دارم خیلی راضیم فقط یه ذره گنده هست

من دارم فکر کنم برا منم همین مدلش باشه
۶۵و یادمه اما بقیه عددش یادم نیست😁
اما در کل راضیم ازش خوبه و مقاوم
من تقریبا ۳ماه پیش خریدم با تیپاکس شد ۱۲تومن

من دارم خوشگله اسون جمع ميشه من پارسال ده تومن خريدم از من كيديلو ٥٣٠

من مدل ۵۳۵ دارم خیلی راضیم ، برام مهم بود کم جا و سبک باشه

اره من خریدم تقریبا دو ماه قبل

سوال های مرتبط

مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی