من d900دارم
خیلی خوشگله
ولی خب فک کنم الان خیلی گرون شده
من واسه سیسمونی خریدم ۱۵تومن ۸ماه پیش
الان مطمئنن گرونترشده
من همین مدلو دارم خیلی راضیم فقط یه ذره گنده هست
من دارم فکر کنم برا منم همین مدلش باشه
۶۵و یادمه اما بقیه عددش یادم نیست😁
اما در کل راضیم ازش خوبه و مقاوم
من تقریبا ۳ماه پیش خریدم با تیپاکس شد ۱۲تومن
من دارم خوشگله اسون جمع ميشه من پارسال ده تومن خريدم از من كيديلو ٥٣٠
من مدل ۵۳۵ دارم خیلی راضیم ، برام مهم بود کم جا و سبک باشه
اره من خریدم تقریبا دو ماه قبل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.