۱ پاسخ

کالکسه دخترم کیدیلو هست ولی مدلش یادم نیست در کل از برندش راضیم تا اینجا که ۹ ماه استفاده کردیم

سوال های مرتبط

مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی