شاید خون رسانی کمه یه سونو داپلر برو چون بعضیا وقتی اینجوری هستن ختم بارداری میدن زودتر از موعد زایمان میگن بیرون از شکم مادر بتونه وزن بگیره
من شیرخشک انترامیل میخورم رنگ قهوه ای با طعم موز از وقتی میخورم شکمم خیلی برآمده تر از قبل شده البته هنوز سونو رشد بعدی رو نرفتم. دکترم برام تجویز کرد. پر پروتئین هست
سونو داپلر بده ببین خونرسانیش چطوره
مشکل منم هست تازه ماژنتیکی درشتم هستیم نمیدونم چراواقعافسقلیه جوجه ی من
ریزه خوری کن سبزی جات میوه اینا بخور
شما مگه سی هفته ۱۵۰۰نبود
وای چ کم قربونت ب تغذیه برس خب
مثل من دیگه چیزی نیست که نخورده باشم هیچی به هیچی 😥😥
ژنتیک ریز باشه کاری نمیشه کرد
کم خونی نداری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.