موهامو پروتئین تراپی کردم چطوره؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

راضی هستی از پرکتئین تراپی گلم؟

سلام گلم شما پیش کی انجام دادید و موهات قبلش وزوزی بود؟
به حالت قبلش برنگشت من موهام وزوزیه نوبت گرفتم برای پروتئین تراپی میگم یوقت دوباره بعدش وزوزی نشه

چقدشد

قبلشم داری ؟
چقد دادی کجا انجام دادی

عالیه من کراتین کردم عالی شدن راحت شدم ۷ ماهه

عالی مبارکه
جسارتا میتونم بدونم هزینه این حجم از مو چقدر شد؟من موهام تا شونه هامه بم گفتن ۲تومن.میخوام بدونم قیمت درست داده

برای چی انجام دادی؟ریزش نمیاره؟به منم گفت رنگ کردی انجام بده ..گفتم دوست ندارم شلاقی بشه موهام .گفت باشه .

چه خوب هزینه اش چقد شد.موندگاریش چند ماه

مبارکه عزیزم منم میخوام بکنم هزینش چقد شد تا چند ماه میمونه؟

پرفکت🤌

سوال های مرتبط

مامان همتاوداداشش مامان همتاوداداشش ۵ سالگی
مامان باران مامان باران ۴ سالگی
مامان سامیار و سلین💏 مامان سامیار و سلین💏 ۴ سالگی
مامان طاها و ستیا مامان طاها و ستیا ۵ سالگی
مامان قند🤎وعسل❤️ مامان قند🤎وعسل❤️ ۵ سالگی