من اکتی ناتال پلاس میخورم اصلا چاق نشدم بستگی به بدن داره فک کنم
اره اشتها میارههه
چند کیلویی عزیزم الان
من چاق نشدم وزنم همونه شاید نیم کیلو بیشتر شدم از سیزده هفته اکتی ناتال پلاس میخورم
من اکتی ناتال پلاس میخورم اصلا هم وزن اضافه نکردم
از اول بارداریم ۳ کیلو اضافه کردم
رو من ک هیچ تاثیری نداشت
من که از هفته ده میخورم،تا الان تازه ۴ کیلو وزن زیاد کردم.
دکترم گفت خیلی کم داری وزن میگیری، باید بیشتر بخوری
مارک نیچرز پلنتی رنگ بنفش مخصوص بارداری و شیردهیه
منکه میخورم اصلا چاق نشدم
اصلا یجوری اشتهامو باز کرده که هرچی تو یخچال میبینمو میخورم😂
من اکتی ناتال داده اصلا چاق نمیکنه
من مرتب مولتی ویتامین نمیخورم
اشکالی داره بنظرتون؟🥲
پرگناکر خیلی قویه من ۳ روز در هفته میخورم
من هر چند روز یک بار میخورم هر هفته هم بالا میرم نیم کیلو
ماما ویت
خیلی خوبه
قشنگ به بچه جون میده خودتم به اندازه وزن اضافه میکنی یا خیلی کم
من راضیم ازش
نمیدونم ولی دکتر به من گفت روز در میان بخور
واییی دقیقا منم هرچی میخورم چاق میشم ولی دیگه بخاطر نینی مجبوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.