کولیکز یا دایمیتیکون؟؟(برای نفخ و دل درد)

۶ پاسخ

ی وقتایی ک دلدردش زیاد باشه دایمیتکون بهش میدم آروم میشه

من کولیکز دادم بد نبود ولی همش درد داشت
الان جدیدا اهورا نی نی میدم اصلا به خودش نمیپیچه و درداش تموم شد

کولیک اید بهتره

شربت میکسچر عالیه
برای پسرم خیلی تاثیرداشت

دایمیتکون خوب بود من میدادم

کولیکیز روما جواب بود برای کولیکش

سوال های مرتبط