۴ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گف کولیک ایز تنده ورفلاکس تشدید میکنه...برای رفلاکسش کیدیزول(امپرازول)داد وواقعا بهترشد رفلاکسش برای کولیکش هم گریپ میکسچر خارجی داد وگف رفلاکس تشدید نمیکنه

عزیزم دایمیتیکون رفلاکس بدتر میکنه نده بهش اصلا نعناییه
من گرمیچر ایرانی خریدم خوبه با کولیک پدیا بست دیگه دل درد نفخ نداره

اگه هزینه ش برات مهم نیست فقط قطره اینفاکول بده، جواب میده

دایمیتکون با گرمیچر عالیه .

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان نور 💫 مامان نور 💫 ۱۱ ماهگی