ایزی کول بیبی
اینفاکول
قطره هایی که گفتی همه خوبن
شما بایدقطره که میدی ی ربع قبل شیر دادن بدی و دقیقا سرساعت
باد گلوش رو حتما بگیری
عزیز شاید کولیک نداره بچه و مشکل چیز دیگه اییه من همه نوع قطره دادم
ببین من پسرم مدام گریه میکرد منم فکر میکردم کولیک داره بردم دکتر مشخص شد طفلی الرزئ به تخم مرغ داره و نباید شیر خودمو بخوره از اون موقع که شیرخشک دادم اروم شد
میگم شما هم با دکترش مشورت کن ببین چی میگه
کیدزی کولیک
میلکازیم
من ایزی کول میدم
کولیک بیر
کولیکز
من کولیک اید میدم عالیه
اینفاکول
دکتر به من قطره بی بی کر داد و یه شربت گل دارو واسه نفخ و بادشکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.