۴ پاسخ

شب اوله عزیزم؟؟؟
سخته شب اول اب بده فقط چیز دیگ ندی بهش

منم ۱هفته ای میشه از شیر گرفتم دوشب اول بیدار میشد انقد گریه میکرد ک مجبور شدم دوشب اول تو خاب دادم ولی شب سوم دوبار ک بیدار شد بغل کردم راه بردم آب دادم خابید طول روز خوب بود ولی موقع خاب عصر و شب چون عادت داش با سینه میخابید انقد گریه میکرد شبام چنبار بیدار میشد هی بغل میکردم میگردوندم تا دوباره بخابه ولی الان چند روزه عادت کرده بدون سینه بخابه دیگه اونجوری گریه نمیکنه شبم بیدار میشه جابجاش میکنم آب میدم دوباره میخابه تقریبا تا۵روز اول خیلی سختتره بد بهتر میشن

ولش کن آخر خودش باتریش تموم میشه میخوابه تنها راهش اینه که از خستگی بیهوش بشه پسر من پستونکو داشت ترک میکرد اینکارو میکردم که بخوابه یکم صبور باشی چند روز اول سخته بعدش یاد مبگیره بدون شیر بخوابه

اتفاقا عصر نخوابیده شب راحت میخوابه بزار بازی کنه تا خسته بشه
شب اگر بهانه گرفت اسباب بازی بده دستش یا اگه دوست داره تخم ابپز بده دستش تا خواب بره

سوال های مرتبط