خانما واکسن شش ماهگی چطور بود

۷ پاسخ

دو و چهارماهگی خیلی سبک بود ولی برا دختر من شش ماهگی خیلی سنگین بود تب کرد پاش به شدت درد میکرد و پاشو تا ۲۴ ساعت تکون نمیداد وقتی هم مجبور بودیم بغلش کنیم چون دردش میومد بشدت گریه میکرد. اما خداروشکر ۲۴ ساعت بعدش اوکی شد انگار نه انگار واکسنی بوده دوباره پرقدرت شروع کرد به خوردن پاش🤣

خانما من هرچی گشتم استامیوفن بدون اسانس گیرم نیومد الان یه مدل موزی البالو گرفتم رفلاکس داره خوبه،اینجا همه توت فرنگی بودن ،

دخترم تب کرد 😩

یه شبانه روز درد کشید ولی فقط همین خداروشکر زود گذشت

عالی بود

مال من خوب بود ی کوچولو تب کرد همین

هنوز نزدم😑😑😑

سوال های مرتبط