۸ پاسخ

بدترین واکسنی ک پسرم زد تا ۲ روز پاهاشو تکون نمیداد و جیغ میزد.تبم ۳ روز.لعنتی اصلا دلم نمیخواد یادم بیاد از بس بد بود

سلام خانوما من یک هفته هست واکسن شش ماهگی دخترمو زدم ولی از اون روز بشدت جیغ می‌کشه اصلا آروم نمیشه و پای چپش التهاب قرمز و سفت شده ... این همه جیغ کشیدن طبیعی ؟ واسه پاش چیکار کنم؟

برا صدرا واکسن دوماهگی پاش درد میکرد تا دوروز دست میزدیم جیغ میکشید یبارم تب کرد
ولی چهارماهگی دوروز کلا بدنش داغ بود بخصوص پاهاش و توخواب هزیون میگفت
خدا بخیر کنه شش ماهگی رو😔

اره عزیزم برا من قبلیا آسون بودن براش این خیلی تب کرد شب تا صبح پاشویش کردم بدنش داغ میشد خیلی اذیت شد بچم هیچی نمی‌خورد

اررررره بچمو بیخواب کرده از خوابم که بیدار میشه با گریه وحشتناکه

دختر من چهارماهگی خیلی اذیت‌شد سه بار بردم دکتر‌همه دکترا گفتن پاهای بچه رو نباید‌خیس کنید فقط پیشانی‌زیر بغل و شکم و کمر با پارچه نم دار ولرم

۴ساعتی بده استامینوفن

شنبه واکسن زد پسرم
چی شدی مگه

سوال های مرتبط

مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۱ ماهگی