سلام مامانا واکسن شش ماهگی چطور یود

۶ پاسخ

خیلی خوب بود

قطره استامینوفن پاراکید بهش بده نیم ساعت قبلش دیگه هیچی نمیفهمه

خیلی خوب بود خداروشکر

پاش خیلی درد می‌کنه سنگ شده جای ک واکسنشو زده تبشم شدید بود ک شیاف گذاشتم

سخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
کلا در تب بود تادوروز

سخت بود نسبت ب اون دوتا

سوال های مرتبط

مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان دو تا قند❤️💋 مامان دو تا قند❤️💋 ۶ ماهگی