۳ پاسخ

فکر میکنم برای خانومایی که لکه بینی دارن دو تا شیاف در روز نسخه میشه
ممکنه دو سه روز طول بکشه تا قطع بشه ولی میشه نگران نباش
بعدشم میشه روزی یکی

پاهاتو بزن دیوار بده بالا اصلا بلند نشد تا شب اگ بیشتر شد لکت برو بیمارستان حتما
چون منم بارداری قبلیم لک قهوه ای داشتم بعد سقط شد
بخدا سر اینم لک و خون داشتم ولی خداروشکرررر نیافتاد

استراحت کن شیافتو سر ساعت بزار اگه قطع نشد با دکترت صحبت کن

سوال های مرتبط