دکتر به من گفت هیچی دیده نمیشه زود اومدی چهار هفته دیگ بیا
چرا نوشته بارداری در داخل رحم رویت نشد🤔
7 هفته ای دقیقا 😟من رفتم 5هفته بودم گفت ساک بارداری هست همه چیشم نرماله مال تو چی گفت
ینی چی زوده اگ حامله نیستی شیاف نزار
هفته ۷ بارداری باید تو سونو ببینه ساک و کیسه زرده رو دیگ🤔 بعضیا هم قلب رو میبینن تو این هفته
نوشته فعلا رویت نشد صبر کن ۸ هفته برو
منم سه روزه لکه بینی دارم دکتر شیاف و امپول داد سونو نوشت
برای فردا هم نوبت سونو دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.