۷ پاسخ

دکتر به من گفت هیچی دیده نمیشه زود اومدی چهار هفته دیگ بیا

چرا نوشته بارداری در داخل رحم رویت نشد🤔

7 هفته ای دقیقا 😟من رفتم 5هفته بودم گفت ساک بارداری هست همه چیشم نرماله مال تو چی گفت

ینی چی زوده اگ حامله نیستی شیاف نزار

هفته ۷ بارداری باید تو سونو ببینه ساک و کیسه زرده رو دیگ🤔 بعضیا هم قلب رو میبینن تو این هفته

نوشته فعلا رویت نشد صبر کن ۸ هفته برو

منم سه روزه لکه بینی دارم دکتر شیاف و امپول داد سونو نوشت
برای فردا هم نوبت سونو دادم

سوال های مرتبط