سیرترشی بخورم ضرر نداره

۵ پاسخ

من خوردم معده درد گرفتم🥲

دوتا حبه میخورم بامرغ دلم خواست البته ماشیره هم زدیم شیره وسرکه باهم

خیر نخوری بهتره

کم بخوری ضررنداره .زیادش چون سرکه داره خوب نی

چند وقتی یبار یدونه دوتا بخور ن بیشتر منم شاید کلا دو س بار یکی دوتا خوردم تا الان فک نمیکنم مشکلی پیش بیاره اگ فشارتو بالا پایین نکنه

سوال های مرتبط

مامان هیلدا و فندق🌰 مامان هیلدا و فندق🌰 هفته سیزدهم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۵ ماهگی