من خوردم معده درد گرفتم🥲
دوتا حبه میخورم بامرغ دلم خواست البته ماشیره هم زدیم شیره وسرکه باهم
خیر نخوری بهتره
کم بخوری ضررنداره .زیادش چون سرکه داره خوب نی
چند وقتی یبار یدونه دوتا بخور ن بیشتر منم شاید کلا دو س بار یکی دوتا خوردم تا الان فک نمیکنم مشکلی پیش بیاره اگ فشارتو بالا پایین نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.