خیارسبز زیادی ضرر نداره بخورم؟

۸ پاسخ

من میخورم نفخ میکنم

من هم میخورم تا الانم چیزی نشده الحمدالله

در ضمن نبات زعفرون نداره که بترسی
زعفرونی باعث سقط میشه که بریزی یه عالمه تو آب جوش بخوری
نیومدن زعفرون به این گرونی رو بریزن تو نبات بدن دست ملت

چقدر نظرهای بیخود زیاد شده
بخور عزیزم استرسی که الان داری برای خوردن یا نخوردنش بدتره

با پوست اصلا نخور بدون پوست رعایت کن

منم خیلی میخورم هفته های اول روزی ۵ تا خیار رو باید میخوردم وگرنه نمیتونستم غذا بخورم

اگه سردی نکنی نه ضرر نداره

زیاد نخور سرده

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هیلدا و فندق🌰 مامان هیلدا و فندق🌰 هفته سیزدهم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۵ ماهگی