سلام خانما
ترشی میتونم بخورم ضرر نداره؟

۵ پاسخ

بخور

کمی بخوری در حد رفع هوس اشکالی نداره،خیلی تند باشع نی نی اذیت میشه

بخور ولی زیاده روی نکن

کلا ترشی هیچ ارزش غذایی نداره ولی اگر هوس کردی بخور ولی کم بخور

نه بخور عزیزم نوش جونتولی کلا تو هیچی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وپنجم بارداری