قرصدمیترون ضرر نداره بخورم؟

۵ پاسخ

حداقل روزی یکی بیشتر نخوری ساعت خاسی هم نداره هرزمان ک حالت تهوع شدید بود بخور

برا من دکتر نوشته بود هفته های اول حتی گف اگه زیاد حالت تهوع داشتی یه دونه صبح بخور یه دونه شب منم شکر خدا زیاد حالت تهوع نداشتم در حد دو سه بار

نمیدونم ولی به من دکتر زنان تو بهداشت گفت کلا دمیترون و اندسترون رو از طرف وزارت بهداشت ممنوع کردن چون خدای نکرده زبونم لال باعث لب شکری شدن جنین میشه!!!
یبارم من حالت تهوع زیاد داشتم اوایل بارداری دکتر خودم بهم سرمشو نوشته بود ولی دکتر بهداشت گفت من اجازه ندارم اندسترون بزنم به باردار ها، منم بردم درمونگاه زدن خداروشکر چیزی نشد ولی بعدش فهمیدم کلا ممنوعش کردن بهتره توهم استفادش نکنی و بجاش از بیسکوییت ترد، نون خشک و یا بو کردن گلاب و لیمو یکم حالت تهوعت رو کم کنی

چرا ضرر داره میتونه باعث شکاف کام بشه
دمیترون آخرین گزینه است
اول باید با ب۶ شروع کنی جواب نداد متوکلوپرامید ۱۰ هر۸ ساعت
اونم جواب نداد بعدش دمیترون

منکه انقد حالت تهوع داشتم دکتر بهم داد گفت هر ۸ساعت بخور

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان عشقم مامان عشقم روزهای ابتدایی تولد