۱۵ پاسخ

بچه ی منم پشت گوشش داره دکتر گفت چیز مهمی نیست مامانمم میگه خودم تو گردنم داشتم

یه فامیل داریم پسرش دوتا چشماش همینجوری بود، ۴ سالگیش عمل کردن الان ۷ سالشه خوبِ خوبه
یه ذره از نزدیک دقت کنی رد بخیه دیده میشه

عزیزم انشاالله که خودبه خود خوب بشه و اصن نیاز به عمل نداشته باشه🙏🏻💚🌸

ناراحت نباش حداقل میدونی دراینده جراحی میکنی درست میشه

من چی‌بگم که دخترم مشکل مغزی داره💔🥲

غصه شو نخور عمل میکنی خوب میشه الان هم مثل ماه میمونه حساس نباش زیبایی هاشو ببین

تو سونوانومالی متوجه شدن؟

عزیزم چیزی نیس من دخترم بالای ابروش بود عینه یه نخود بردم دکتر گفت ۴ سالگی بیار کیسته باید عمل کنیم سرپایی چهارسالش شد انگار محو شد دیگه اثری نموند ازش نگران نباش فعلا خیلی کوچولوه

بهم خصوصی پیام بده تا بهت ی چیزی رو توضیح بدم

عزیزم اصلا نگران نباش ، خودش حذب میشه نیازی به عمل هم نیست ، پسر خواهر منم داشت تقزجریبا یکسالگی جذب شد و اصلا نموند

دختر خاله منم داره دقیقا همینا
الان ۱۱ سالشه هنوز هست عمل نکرده
سخت نگیر

اصلا بهش دست نزن تحریک نشه
ان شاءالله که خوب میشم

عزیزم باز خداروشکر چیز زیاد مهمی نیست و با جراحی خوب میشه

الهی بمیرم براش🙁

خدا هم ب دختر من ی پیرسینگ گرد کنار گوشش هدیع داده😍

عزیزم انشالا خوب خوب میشه.♥️

سوال های مرتبط