۳ پاسخ

برا منم نوشتن ..نرفتم ..چون دوهفته بعدشم دکتر دیگه رشد نوشت ..پیگیری کردم ببینم کدوم رو برم .یا هر دو رو ..دیدم تو رشد وقتی رشد بچه خوبه و ضربان قلب و...یعنی همه چی اوکی هست و اندازه همه جای بچه هم نوشته میشه ..خون‌رسانی درست نباشه .ضربان و رشد به مشکل میخوره ..گفتم اگه اشکالی داشت میرم بیوفیزیکالم ..دیدم موردی نیست

کلی لباس جدید نوزادی آوردم
هم وارداتی هم ایرانی و قیمت مناسب
همه کارها با کیفیت تضمینی
کلی مامان تو کانال عضو و رضایت دارن از خریدشون
تو ایام تعطیل هم ثبت سفارش داریم

کانال روبیکا
@nini_heed1

همون سونوگرافی معمولیه با دقت بیشتری انجام میشه اندازه جنین دور سر دور شکم ضربان قلب خونرسانی وزن جنین هم مشخص میشه.

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان پسرا مامان پسرا ۶ ماهگی
مامان آنیل🤍👧🏼 مامان آنیل🤍👧🏼 ۵ ماهگی