خانما اولین سونو بیوفیزیکال چن هفته رفتین؟؟

۳ پاسخ

همون سونوی رشد نیست مگه؟

۳۰ هفته و ۳ روز نوبت دارم

تا حالا چهار بار رفتم اولیشم 29هفته بود

سوال های مرتبط

مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان 🥰🥰🥰🥰 مامان 🥰🥰🥰🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی