۱۴ پاسخ

اتفاقا قنداق کردن کار خوبیه، سرچ هم کنید پزشکها تایید میکنن، فقط سفت و محکم نباشه مثل اون مدلها که مامانهای خوزستانی میکنن😄

ن من می‌بندم خیلی راحت می خوابه اگر نبندم هی وسط خواب بیدار میشه

دستشو نبند
ولی حتما قنداقش کن
خیلی خوبه
هم برای پاهاش
هم راحت می‌خوابه
بچم بیمارستان بستری بود پرستاران قنداقش میکردن

من اگه قنداق نکنم نمیخوابه
البته با قنداق چسبی که پاهاش راحت باشه فقط دستاش جمع میشه
دیگه راحت میخوابه

اره درسته به آرامش بچه و بهبود خوابش کمک میکنه..بچه شرایط خاص خودش رو داره درک ما از دنیا رو نداره که بخوایم با خودمون مقایسه ش کنیم. درکش از دنیا محدوده..حتی از تکون های دست هم میترسه

فقط دستاش رو ببندین پاهاش راحت و آزاد باشه میگن برای لگن بچه خوب نیست
دستشم چون پرش داره یهو میپره از خواب ببندین راحت میخوابه

قنداقش کنی خیلی بهترمیخابه

از این فنداق اماده ها بگیر که استاندارد ترن

اون مدلی که خانوادت میگن منسوخ شده و نه عزیزم درست نیست حتی ماها هم قنداق نشدیم اون شکلی چه برسه الان بچه رو بخوای اونجوری قنداق بکنی ، اصلا انجام نده فرم پا هیچ ارتباطی به قنداق های قدیمی نداره همه میدونن اشتباه بوده اینکار ، قنداق در حدی خونه که دست های بچه مهار بشه موقع خواب نپره و راحت بخوابه همین

دیگه هیچکس الان قنداق نمیکنه

من دوتا پسرام رو قنداق کردم خیلی هم راحت بودن من دست هاشون رو نمیبندم انشالله دخترمم بدنیا بیاد قنداق میکنم

من که اصلا نه سر دخترم نه سر پسرم نبستم...خودمونو یکی ببنده چه حسی داریم؟ نوزادم همینه !

فقط پاهاش ببند،برا ختنه هم عادت میکنه مال من عادت نداره اذبته

وای من که نمیزارم بچه هم عین ما ادم حس خفگی بهش دست میده یکی دست و پاهاش رو محکم بگیره

سوال های مرتبط