یه سوال ؟ فرنی با خرما چجوری درست میشه

۳ پاسخ

من خرما رو پوستش رو میکنم و از الک با پست قاشق له میکنم تا رد شه و حالت پوره بشه بعد با آرد برنج و اب یا شیر مخلوط میکنم بعد میزارم رو گاز با هم بپزه و غلیظ بشه

من پوست خرما و هسته اش رو میگیرم بعد یک دقیقه تو ابجوش میذارم بعد با چنگال له میکنه میریزم تو فرنی

فرنی رو اول درست میکنی. بعد دوتا خرما رو تو ابجوش میزاری تا پوستش راحت در بیاد به هسته رو در بیار بریز تو فرنی هم بزن

سوال های مرتبط

مامان یگانه جونم مامان یگانه جونم ۲ سالگی