الان من فقط ۲۰ هفته تا ۴۰ هفته میبینم
مثبت ۱۸هم دیگه نمیبینم
وای یه تایمی هز دقیقه میذیدم
😂😂😂😂
چون هفتن رفته بالا
جنگه
دیگ همه حامله شدن 😆
منم این فکر کردم ولی گهواره بر اساس سن بارداری معمولا کسایی که هم ماه و هفته خودت باشند نشون میده عزیزم
دیگه چیزای هفته های بالارو نشونت میده🤣
والا كدوم ادم عاقل الان باردار ميشه😔🙂↕️
چون هفتت رفته بالا پایینارو نشون نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.