سلام عزیزم ببخشید یه سوال داشتم
برای زایمان به نظرتون بیمارستان سید الشهدا خوبه ؟
و اینکه رسیدگی دارن هزینه هاش چطوریه میدونید ؟
من دکترم مریم زارع زاده هست بیمارستان مرتاض و بیمارستان سید الشهدا کار میکنه
انشالله اگر زایمان کردم به سلامتی میخوام ایشون زایمان انجام بده اما نمیدونم کدوم بیمارستان ممکنه برم ؟!
مبارکه عزیزم
مبارکه عزیزم
منم فردا زایمان دارم طبیعی بودی
به سلامتی عزیزم
مبارکه عزیزم بسلامتی ❤😍
مبارکه طبیعی یا سز
به سلامتی عزیزم بگو چه جوری طبیعی یا سزارین
مبارکه 👏🏻👏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.