پوشک زایمان کولیک نوزاد
کدومتون مدل مو پرده ای زدید؟؟

۹ پاسخ

من ۲-۳ بار زدم .پرده ای کوتاه نزن ک مث چتری باشه.سشوار چرخشی دارم و با اون راحت میشد حالت داد

من همیشه میزنم😅

نزن که پشیمون میشی 24ساعت باید سشوار دستت باشه

من زدم و مث سگگگگگگگگگگگگگگ پشیمونم😑🤦🏻‍♀️

من

باید سشوار بکشی همش بااتو

من

منظورت جلو سره ک فرق وسط باز میشه؟؟

من می‌خوام بزنم

سوال های مرتبط

رقیه بلقدر رقیه بلقدر ۴ سالگی
مامان مامان طناز مامان مامان طناز ۳ سالگی