من ۲-۳ بار زدم .پرده ای کوتاه نزن ک مث چتری باشه.سشوار چرخشی دارم و با اون راحت میشد حالت داد
من همیشه میزنم😅
نزن که پشیمون میشی 24ساعت باید سشوار دستت باشه
من زدم و مث سگگگگگگگگگگگگگگ پشیمونم😑🤦🏻♀️
من
باید سشوار بکشی همش بااتو
من
منظورت جلو سره ک فرق وسط باز میشه؟؟
من میخوام بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.