۴ پاسخ

اره دارو داره ولی اسمشو نمیدونم
فک‌کنم نصف یه قرصه

دختر من تیروئید کم کار داره قرص میخوره

من خودم پرکاری داشتم انقد استرس دارم رو بچمم تاثیر بزاره😌خیلی بده
خدانکنه بگیره

فک کنم قرص

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی