خانما راس میگن ضربان قلب بالا نشونه جنین دختره؟

۸ پاسخ

ن من ضربان قلبش پایین بود و دختربود

نه عزیزم ضربان قلب نی نی من دو انتی ۱۷۵ بود ولی جنسیت پسر

نه فک نکنم

نه بهیچ عنوان ربطی نداره

نه

مال من 165 بود وپسره

ن ربطی نداره

ن ربطی نداره من ضربانش تو هفته های اول ۱۷۰ و ۱۸۰ اینا بود پسرم هست اصلا ربطی نداره به ضربان قلب

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامانAlmaو🍓 مامان مامانAlmaو🍓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته نازم مامان فرشته نازم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان طلا مامان طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری