۱۴ پاسخ

چ تصویر زیبایی

روگیر تشکه؟

چه وایب خوبی داره
ارامش میده به ادم😍🌿

الهی تصویرش طولانی باشه تا صبح بمونه

میشه از روتختی عکس بفرستی خیلی خوش رنگه.
عزیرم هوا ساری چطوره ؟ لباس اینجوری تن بچه میکنی
اخه من جنوبیم باز دوتا پیرهن تن دخترمه

این روتختیه یا روتشک؟

همه چیزو از قبل ست کردی برای عکس گرفتن😂

چقد همه چی قشنگه پر از حس آرامش😍😍

عاااااشق این رنگ سبزم،ترکیبش با کرم باکلاس ترینه🥰🥰

چه زیبا 😍

چقد وایب خوبی داره عکست😊
یه حس ارامش❤🙂

منم منممم

همه چی حسراحتی میده برادم داخل عکس

چقد شلوارت خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا 🩵 مامان آقا آریا 🩵 ۱ سالگی