۵ پاسخ

بخور سر گذاشتم بد تر شد همون قطره بریز

قظره خیلی خوبه بریز

بریز بابا
من هرروز روزی ٣بار ۵قطره هرسوراخ بینیش میریزم
بدش با پوآر تمیزمیکنم

اگ سدیم کلراید هستش اشکال نداره

بریز نترس

سوال های مرتبط